Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Η επική απάντηση της Eva Longoria στις φήμες ότι είναι έγκυος


H γνωστή ηθοποιός, έβαλε τα πράγματα στη θέση τους με τον καλύτερο τρόπο.
Είδα κάποιες φωτογραφίες μου, όπου ήμουν πραγματικά παχουλή σε μια βάρκα και πρέπει να σας πω ότι το μόνο που έκανα ήταν ότι έφαγα τυρί". Με αυτά τα λόγια η 42χρονη Eva Longoria απάντησε μέσω Snapchat στις φήμες που την ήθελαν να είναι έγκυος.


"Όλοι λένε ότι είμαι έγκυος και δεν είμαι. Απλά όπως φαίνεται είχα δυσανεξία στη λακτόζη. Πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας γιατί η οικογένεια μου με παίρνει τηλέφωνο και με ρωτάει αν είμαι έγκυος. Ναι, μοιάζω έγκυος αλλά ήταν απλά μια μπάλα από τυρί στο στομάχι μου... όλοι φουσκώνουν", πρόσθεσε χαρακτηριστικά.



ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: