Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Πόσα (πάρα πολλά) πληρώνονται οι 'πριγκίπισσες' της Disney;


Το στέμμα των πιο ακριβοπληρωμένων ηθοποιών παίρνουν οι πρωταγωνίστριες των νέων live action της Disney, αλλά όχι χωρίς αποτελέσματα.
Η αποφασιστική Μπελ της Εμα Γουότσον φυτεύει ζαρζαβατικά στο κηπάκι της πριν εγκλωβιστεί στο κάστρο του συνεσταλμένου Τέρατος. 

Η Μαλέφισεντ της Αντζελίνα Τζολί καταλύει στο άγριο δάσος. Η Σταχτοπούτα καθαρίζει ολόκληρη έπαυλη για να κερδίσει λίγο χρόνο ξεκούρασης με τις στάχτες και τα ζωάκια της. Κι ας μη συζητήσουμε για τον Μόγλη. Ομως οι πρωταγωνιστές των νέων, live action ταινιών της Disney, γυρίζουν σπίτι τους με μια εκτυφλωτική αμοιβή, υπό όρους.

Η Disney έκανε την πρώτη της live action διασκευή κλασικών παραμυθιών της το 2010, την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» του Τιμ Μπάρτον, αλλά ήταν λίγα χρόνια αργότερα που ανέπτυξε τη στρατηγική της, να μεταφέρει σε live action εκδοχές όλους τους στυλοβάτες του παρελθόντος της. Το σχέδιο πήρε πραγματικά μπροστά το 2014 με το «Maleficent» και σε διαδοχικές χρονιές με τη «Σταχτοπούτα» και το «Βιβλίο της Ζούγκλας», για να φτάσουμε στη φετινή «Πεντάμορφη και το Τέρας», που αναπτύσσει ήδη τεράστια φόρα και αναδεικνύεται τόσο στην κριτική, όσο και, κυρίως, στα ταμεία όλου του κόσμου.

Καθώς η «Πεντάμορφη και το Τέρας» του Μπιλ Κόντον προβλέπεται ότι θα θριαμβεύσει εισπρακτικά, φέρνοντας στην Disney 140 εκ. δολάρια μόνο στο πρώτο 4ήμερο της εξόδου της στην Αμερική, τα πράγματα δείχνουν καλά για την Εμα Γουότσον. Σύμφωνα με τα κουτσομπολιά, η αμοιβή της Βρετανίδας ηθοποιού ορίζεται στα 3 εκ. δολάρια, που εύκολα θα γίνουν 15 εκ. δολάρια, αν η ταινία φτάσει ή ξεπεράσει, στο τέλος της διανομής της, τα 759 εκ. δολάρια που έκανε το «Maleficent» στην παγκόσμια καριέρα του. Ήταν, άλλωστε, η Αντζελίνα Τζολί (και οι ατζέντηδές της, φυσικά), που θεμελίωσαν μια τέτοιου είδους συμφωνία, ζητώντας αμοιβή 20 εκ. δολαρίων για την ταινία, μαζί με ποσοστό επί των κερδών.

Με τη διακίνηση τόσο υπέρογκων ποσών για τους ηθοποιούς και το σύνολο της παραγωγής της, η Disney έχει δώσει έδαφος σε κωμικά παραλειπόμενα τσιγκουνιάς: κατά τα λεγόμενα, το στούντιο αρνήθηκε να κλείσει για τον Νταν Στίβενς / Τέρας ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο που να χωρά, εκτός από τον ίδιο και τα δύο παιδιά του στο πίσω κάθισμα. Ομοίως, στα ταξίδια για τα γυρίσματα της «Σταχτοπούτας», η, επίσης Βρετανίδα, Λίλι Τζέιμς ζήτησε μια δεύτερη θέση στην business class για τη μητέρα της για να ταξιδέψουν μαζί, αλλά το στούντιο δέχτηκε να της κλείσει μόνο οικονομικό εισιτήριο.

Όπως λέει, προσγειωμένα, άλλος ατζέντης, οι live action ταινίες της Disney είναι εκπληκτικά οχήματα για τους κατάλληλους ηθοποιούς, «αλλά η Disney έχει την πολυτέλεια να μη χρησιμοποιήσει κανένα σταρ στις ταινίες της.» Η σιγουριά του στούντιο αποδείχτηκε με την περίπτωση του Γουιλ Σμιθ, που ζήτησε 20 εκ. δολάρια για να παίξει στο «Dumbo» του Τιμ Μπάρτον και η Disney τον απέρριψε. Βέβαια, τι ανάγκη έχει ο Γουιλ Σμιθ που αμέσως έκλεισε την ίδια αμοιβή για το «Bright» του Netflix. Ωστόσο, όπως εξηγεί, μάλλον κυνικά, Αμερικανός παραγωγός, «αν έπαιρνες την Τζένιφερ Λόρενς να παίξει την Μπελ στην "Πεντάμορφη και το Τέρας", θα έκανε καμιά διαφορά στο εισπρακτικό άνοιγμα της ταινία; Καμία. Ο σταρ στις ταινίες της Disney είναι τα πνευματικά δικαιώματα, ο τίτλος, η παράδοση.»
Σ' αυτή την παράδοση σκοπεύει να επενδύσει για πολύ ακόμα η Disney, σχεδιάζοντας σερί από live action διασκευές, με πιο κοντινές χρονικά τη «Mulan» τον Νοέμβριο 2018 και το «Mary Poppins Returns» τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς.





ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: