Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Ελευθερία Ελευθερίου: «Ντύνομαι σέξι, αλλά είμαι πολύ ντροπαλή» ( photos )



Ένα κορίτσι μόλις 23 ετών, όμορφη και ταλαντούχα που έκανε πολλά πράγματα σε λίγο χρόνο. Η μικροκαμωμένη Ελευθερία Ελευθερίου έχει όλο το χρόνο μπροστά της, την επιμονή και το σωστό focus στην καριέρα της, για να αποδείξει ότι είναι κάτι παραπάνω από μια σέξι παρουσία στη φετινή Eurovision


Φέτος ήταν η χρονιά σου;
Θα μπορούσες να το πεις και έτσι. Νιώθω απίστευτα τυχερή και ευλογημένη, το απολαμβάνω κάθε μέρα και προσπαθώ για κάτι καλύτερο.

Ήσουν γνωστή σε μικρότερο κύκλο ανθρώπων και καλλιτεχνών και έγινες διάσημη σε ένα βράδυ; Είναι καλό ή κακό πιστεύεις;
Δεν θεωρώ ότι με έχει επηρεάσει και ότι με έχει αλλάξει. Είναι καλό και δημιουργικό να αρχίζει ο κόσμος να γνωρίζει τη δουλειά σου.

Ποια ανάμνηση την βραδιά της Eurovision, θέλεις να ξεχάσεις;
Από εκείνο το βράδυ δεν θέλω να ξεχάσω τίποτε. Ήταν απίστευτη εμπειρία, παρά την κούραση, την ένταση και το τρέξιμο να τα προλάβεις όλα, γιατί οι ρυθμοί είναι τρελοί. Εκεί που ήμουν έτοιμη να καταρρεύσω, μου έδινε η δύναμη η βραδιά να αντέξω λίγο ακόμη.

Πότε μίλησες με την Ήβη τελευταία φορά;
Αχ πάλι με την Ήβη. Πρόσφατα βρεθήκαμε στα βραβεία Μad και απλώς το θέμα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και είναι κρίμα να ακούγεται κάτι τέτοιο, όταν είμαστε και οι δύο νέες και μόλις ξεκινάμε την καριέρα μας.

Έχεις το νούμερο του κινητού της καταχωρημένο;
Φυσικά και το έχω. Γνωριζόμαστε από το x factor άλλωστε

Τελικά δεν έχω καταλάβει. Είσαι ζευγάρι με τον Ανδρέα Γεωργίου ή όχι;
Λοιπόν γνωριζόμαστε 6 χρόνια και έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Ήταν δίπλα μου και στις δύσκολες και στις καλές στιγμές και έχουμε άψογη σχέση.

Δεν σε ρώτησα αυτό;
Εγώ όμως, αυτή την απάντηση μπορώ να σου δώσω.

Αν τα είχατε θα μου το έλεγες;
Όταν θα είμαι έτοιμη. Γενικά δεν έχω θέμα να ανακοινώσω ότι υπάρχει κάποιος στη ζωή μου, αλλά δεν υπάρχει λόγος να προκαλώ με τη προσωπική μου ζωή, προτιμώ να ασχολούνται με τη δουλειά μου.

Πολλούς μήνες, ασχολήθηκαν με τη δουλειά σου, λόγω Eurovision, οπότε δεν νομίζω πώς πρέπει να παραπονιέσαι γι αυτό τι θέμα;
Έχεις δίκαιο, αλλά όπως είπα πριν, δεν θα ήθελα να προκαλέσω αυτή τη στιγμή.

Αν έπρεπε να επιλέξεις, θα έβαζες πρώτα τη σχέση σου ή την καριέρα σου;
Παίζει μεγάλο ρόλο η δουλειά μου και είμαι αφοσιωμένη σε αυτή. Παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο για μένα και έχω αφήσει πίσω την προσωπική μου ζωή και τις διακοπές μου και όλα. Είμαι πωρωμένη και δουλεύω συνεχώς.

Διάβασα ότι πρόσφατα τραγούδησες στο φεστιβάλ καρπουζιού στην Κύπρο; Είναι αλήθεια;
Για την ακρίβεια είναι εκδήλωση του χωριού μου και της κοινότητάς μου και γίνεται κάθε χρόνο. Με κάλεσαν και δεν μπορούσα να το αρνηθώ. Είναι τιμή μου που με κάλεσαν και μου έδωσαν και πλακέτα και χαίρομαι γιατί με θεωρούν δικό τους παιδί και εγώ τους κουβαλάω όλους μαζί μου.

Με τι ρούχα εμφανίστηκες, γιατί είναι λίγο φολκλόρ τα συγκεκριμένα "Φεστιβάλ";
Φορούσα απλά ρούχα, όχι αυτά που θα φορούσα στη σκηνή, πιο σεμνά. Γενικότερα μπορεί στην σκηνή ή σε φωτογραφήσεις να εμφανίζομαι και να ντύνομαι με σέξι ρούχα, αλλά είμαι πολύ ντροπαλή και συντηρητική στη ζωή μου. Θα σκεφτώ πολύ τι θα βάλω έξω ή πώς θα φαίνομαι.

Ακουστήκαν πολλά για το καυτό μίνι και το εσώρουχο, όσο ήσουν στη Eurovision. Σε διασκέδαζαν η σε θύμωναν;
Κοίτα στην αρχή λέγανε διάφορά και είχα στεναχωρηθεί πολύ, γιατί μόλις είχα μπει σε αυτή τη διαδικασία να σε σχολιάζουν καθημερινά. Μετά κατάλαβα ότι είναι μέρος της δουλειάς και δεν με ενοχλούσε ό,τι και να λέγανε. Είχα φτάσει στο σημείο να μην βλέπω καν τηλεόραση και μου έκανε καλό αυτό.

Οι οικογένειά σου στεναχωρήθηκε με τα σχόλια;
Όχι καμιά σχέση, νομίζω το διασκέδαζαν πιο πολύ από μένα.

Λες όχι σε δουλειές και συνεργασίες ή λόγω κρίσης δεν έχεις αυτή την πολυτέλεια;
Υπήρχαν περιπτώσεις που έχω πει όχι. Δεν θέλω να αρπάξω ό,τι βρω μπροστά μου. Δεν σκέφτομαι το χρήμα, το να χτίσω είναι σημαντικό και για μένα και για το μέλλον μου.

Αν και είσαι μόλις 23, θα έκανες σχέση με ένα 40άρη ας πούμε
Νομίζω πως όχι δεν θα έκανα, αν και μου αρέσουν οι ώριμοι άντρες, αλλά δεν θα ήθελα να έχουμε τέτοια μεγάλη διαφορά ηλικίας. Θα βρισκόμουν έξω από τα νερά μου.

Ο Σάκης Ρουβάς που είναι 40 ας πούμε, δεν θα είχε καμία ελπίδα, αν ήταν ελεύθερος;
Είναι πολύ ωραίος άντρας, αλλά δεν παίζει ρόλο, πολλές φορές είναι η προσωπικότητα κάποιου. Ας πω και ένα ποτέ μην λες ποτέ, γιατί δεν κανείς δεν ξέρει.

Θα ήθελες να κάνεις διεθνή καριέρα;
Φυσικά και θα ήθελα να κάνω κάτι έξω. Υπάρχει το νέο μου τραγούδι το αγγλόφωνο "Hearts Collide" που αρχίζει και τσιμπάει σε κάποιες χώρες της Ευρώπης και κόσμος μου λέει «άκουσα το τραγούδι σου σε ένα club ή στο ραδιόφωνο της Ισπανίας ή της Σουηδίας» και χαίρομαι που αρχίζει και ανεβαίνει. Ελπίζω να πάει καλά. Να προσθέσω και τη συναυλία στις 2 και 3 Αυγούστου που είμαστε καλεσμένοι στο gay pride της Σουηδίας που το θεωρώ τεράστια τιμή και δεν βλέπω την ώρα.


Η σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου

Η σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου

Η σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου

Η σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου

σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου

Η σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου

Η σέξι πλευρά της Ελευθερίας Ελευθερίου








Ελευθερία Ελευθερίου Hearts Collide







Ελευθερία Ελευθερίου πιο σέξι από ποτέ, στο νέο video clip της





























Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: