Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Ελ. Φουρέιρα: H σέξι φωτογράφηση (Pics)


/

Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα, ο σέξι εαυτός της, τα πρότυπα και η κριτική που της ασκούν... Η Ελένη Φουρέιρα γίνεται αποκαλυπτική στο περιοδικό ΕΓΩ!

Ελ. Φουρέιρα: H σέξι φωτογράφηση (Pics)
"Σίγουρα κατάφερα να κάνω ένα όνειρό µου πραγµατικότητα. Όταν είσαι πιο µικρός, βλέπεις τα πράγµατα διαφορετικά. Αυτό που ζω τώρα δεν έχει καµία σχέση µε αυτό που φανταζόµουν ότι θα ζήσω. Ίσως δεν το απολαµβάνω όσο θα έπρεπε, είναι ο χαρακτήρας µου τέτοιος. Όταν µου συµβαίνει κάτι καλό, δεν στέκοµαι να το χαρώ, αλλά κοιτάω το επόµενο βήµα µου", αναφέρει η νεαρή τραγουδίστρια.

Υπάρχουν άνθρωποι στον χώρο σας που είναι δήθεν; "Υπάρχουν πολλοί. Έχω ακούσει από τραγουδίστριες ότι έχουν δεχθεί προτάσεις µε σεξουαλικά υπονοούµενα. Σε µένα δεν έγιναν ποτέ. Το ένστικτό µου µε προστάτεψε. Είναι και ο χαρακτήρας µου τέτοιος."

Ο χαρακτήρας σέξι σας έχει σημαδέψει; "Για δύο χρόνια, έπαιρνα αυτό τον τίτλο στα Mad Awards. Ξέρεις πόσο ωραίο είναι να είσαι γυναίκα και να σε θεωρούν σέξι και όµορφη; Θεωρώ πως είμαι sexy μόνο στη σκηνή. Εκεί έχω αυτοπεποίθηση."

/

Έχουν ακουστεί κακόβουλα σχόλια για σας;
 Την εποχή που ξεκινούσα.

Γιατί; "Δεν ξέρω γιατί ακούστηκαν τόσα πικρόχολα σχόλια για μένα όταν ξεκινούσα. Αυτό που ξέρω είναι ότι μου έκανε πάρα πολύ καλό. Στην αρνητική δημοσιότητα ο κόσμος έρχεται από περιέργεια να σε δει και τότε κρίνει μόνος του το ταλέντο του. Δε νομίζω ότι έκαναν αυτή τη δυσφήμηση έχοντας κακία για μένα. Οι περισσότεροι δεν με ξέρουν καν. Έχω ευχαριστήσει πολύ κόσμο που μπήκε στη διαδικασία να ασχοληθεί μαζί μου, έστω κι αν τα σχόλια δεν ήταν καλά", τόνισε.

Η αναγνωρισιμότητα αύξησε τα φλερτ; "Τα δυσκόλεψε πολύ. Είμαι πολύ ντροπαλή με τους άνδρες. Δεν έχω κάνει ποτέ την πρώτη κίνηση. Οι άνδρες όμως με φοβούνται γιατί δεν είμαι εύκολη. Δεν φαντάζεσαι πόσο δύσκολη είμαι". 

Είστε μόνη; 
"Δεν ψάχνω. Όταν ψάχνεις, ποτέ δεν έρχεται. Δεν είμαι μόνη, γιατί έχω πολλούς φίλους και μια εκπληκτική οικογένεια."

Παράλληλα εξομολογήθηκε ότι έχει κάνει λίγες και μακροχρόνιες σχέσεις, και κανένα one night stand. Εντύπωση προκάλεσε και η εξομολόγηση για το καρκίνωμα στις φωνητικές της χορδές.

/

Και μία backstage φωτογραφία...



Διάβασε περισσότερα στο EΓΩ που κυκλοφορεί!


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: