Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ο έρωτας με έρωτα περνάει



Στο «Επιστροφή στον Έρωτα», που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες, η Οντρέ Τοτού ερμηνεύει τη Ναταλί, μια νεαρή χήρα που προσπαθεί να ξεπεράσει το βαρύ της πένθος μέσα από τη σχέση που ξεκινά διστακτικά με έναν συνάδελφο - τον αδέξιο Μάρκους. Φυσικά, είναι αυτός ο νέος ενθουσιασμός που της υπενθυμίζει ότι οι πεταλούδες δεν πετάνε μόνο εκεί έξω αλλά και στην χαμηλή περιοχή του στομαχιού.




Ναι, η ζωή μπορεί ακόμη να κρύβει ευχάριστες εκπλήξεις και λοιπά χαριτωμένα κλισέ, που ανάλογα με τον σκηνοθέτη, μπορούν να χαρίσουν στιγμές γέλιου, συγκίνησης ή ναυτίας. Ρομαντικές κομεντί, δράματα, αλλά και παρωδίες βροντοφωνάζουν πως ο έρωτας με έρωτα περνάει. Από την απώλεια ενός μεγάλου έρωτα μέχρι τη φυσική απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, το μότο «η ζωή συνεχίζεται» παίρνει σάρκα και οστά μέσα από το επόμενο καρδιοχτύπι. Εξίσου αληθές με το γεγονός ότι »όλα βγαλμένα απ' τη ζωή είναι».
* Προσοχή, ακολουθούν spoilers για τις ταινίες που αναφέρονται στο αφιέρωμα!*
Τρία Χρώματα: Η Μπλε Ταινία
Το θύμα: Στο αριστούργημα του Κριστόφ Κισλόφσκι, η Ζιλιέτ Μπινός μετατρέπεται σε κλάσματα δευτερολέπτου από σύζυγος επιτυχημένου μουσικοσυνθέτη σε χήρα και χαροκαμένη μάνα.
Το θαύμα: Ανακαλύπτοντας διάφορες δυσάρεστες λεπτομέρειες για την κρυφή ζωή του συζύγου της ενώ ταυτόχρονα μαθαίνει να ζει μόνη, η Ζιλί αποφασίζει να σταθεί στα δυο της πόδια - όσο και αν αυτό κοστίζει συναισθηματικά. Το επώδυνο ταξίδι της θα ολοκληρωθεί θριαμβευτικά με μία εξιλεωτική σκηνή έρωτα, όπου η πράξη της συνουσίας γίνεται συνώνυμη της νίκης ενάντια στον θάνατο.
Άγρυπνος στο Σιάτλ
Το θύμα: Ο Τομ Χανκς είναι ο γοητευτικός χήρος από το Σιάτλ, που παραμένει ερωτευμένος με τη νεκρή του γυναίκα, μέχρι που ο γιος του τον βγάζει στο ραδιοφωνικό κλαρί.
Tο θαύμα: Μετά την εξομολόγηση της μοναξιάς του σε ραδιοφωνικό σταθμό εθνικής εμβέλειας, η Μεγκ Ράιαν ερωτεύεται τον Άγρυπνο από την άλλη άκρη της χώρας και αποφασίζει να ταξιδέψει μέχρι το Σιάτλ για να τον γνωρίσει. Μετά τις κλασικές κομεντί-παρεξηγήσεις, το χάπι εντ θα γραφτεί - πού αλλού;- στην κορυφή του Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ.
H Nύχτα του Κυνηγού
Το θύμα: Αν και όχι τόσο θύμα όσο τα κακόμοιρα τα παιδάκια της, η Γουίλα είναι η χήρα του ληστή Μπεν, ο οποίος εκτελείται για φόνο και κλοπή.
Το θαύμα: Mετά την εκτέλεση του Mπεν, ο συγκάτοικός του στο κελί Πάουελ, ένας αυτοχειροτονημένος ιερέας, επισκέπτεται τη Γουίλα και τα παιδιά της, σκοπεύοντας να ανακαλύψει πού είναι κρυμμένα τα κλεμμένα του μακαρίτη. Κάνει τα γλυκά μάτια στη χήρα, η στερημένη γυναίκα λιγώνεται από την προοπτική ενός άνδρα στο κρεβάτι της και τον παντρεύεται - μόνο και μόνο για να μάθει την πρώτη νύχτα του γάμου τους ότι «το σεξ είναι αμαρτωλό». Ο ανατριχιαστικός Ρόμπερτ Μίτσαμ στο ρόλο του αδίστακτου παπά με τα θρυλικά τατουάζ «love - hate» στα δάχτυλά του πουλάει έρωτα και έξοδο από το πένθος - αλλά το αντίτιμο είναι πολύ ακριβό.
Όταν Με Παράτησε η Σάρα
Το θύμα: Ο γλυκύτατος Τζέισον Σίγκελ στον ρόλο του φουκαρά Πίτερ έχει μόλις χωρίσει από την τηλεοπτική σταρ Σάρα Μάρσαλ (Κρίστεν Μπελ) και ταξιδεύει στη Χαβάι για να πνίξει τον καημό του στην άμμο και το αλκοόλ.
Το θαύμα: Το πρώτο θαύμα είναι ότι δυστυχώς η πρώην του έχει επιλέξει τον ίδιο ταξιδιωτικό προορισμό, και μάλιστα με το νέο της αμόρε, τον ροκ σταρ Άλντους Σνόου/Ράσελ Μπραντ (που αργότερα απέκτησε το δικό του spin off, το «Σηκωτός για τη Συναυλία»). Το δεύτερο θαύμα είναι ότι γνωρίζει τη συμπαθεστάτη ξενοδόχα Ρέιτσελ και αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι ίσως η Σάρα Μάρσαλ να μην ήταν η αδελφή ψυχή του. Αλλά το μεγαλύτερο θαύμα της ταινίας είναι το εμπνεύσεως Σίγκελ μιούζικαλ «Κόμης Δράκουλας» με μαριονέτες.
Το Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι
Το θύμα: Ο Πολ είναι ένας Αμερικάνος στο Παρίσι, αλλά (αντίθετα με τον Τζιν Κέλι) δεν νιώθει καθόλου το joie de vivre, καθώς η αυτοκτονία της γυναίκας του στοιχειώνει την καθημερινότητά του.
Το θαύμα: Όταν συναντά τη νεαρή, αρραβωνιασμένη Ζαν, θα ξεκινήσουν μία παθιασμένη σχέση αποκλειστικά βασισμένη στο σεξ, θέτοντας ως όρο να μην αποκαλύψουν καμία προσωπική τους πληροφορία - ούτε καν τα ονόματά τους. Οι καταπραϋντικές ιδιότητες της σαρκικής επαφής δεν θα αργήσουν να κάνουν την εμφάνισή τους... Το έργο του Μπερτολούτσι μπορεί να έμεινε στην ιστορία για τη διαβόητη ατάκα «Πήγαινε φέρε το βούτυρο», αλλά οι αρετές του απλώνονται πολύ πιο πέρα από το καλογραμμένο σενάριο. Ο θεός Μάρλον Μπράντο και η «καταραμένη» Μαρία Σνάιντερ αποδεικνύουν με τον πιο κυριολεκτικό τρόπο πως «ο έρωτας με έρωτα περνάει»!



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: